Witam Wszystkich Serdecznie,
1.
Na dzisiejszych zajęciach będziemy dodawać i odejmować
w zakresie 10.
Na rozgrzewkę poćwicz rachunek pamięciowy: dodawanie i odejmowanie w zakresie
do 10.
https://szaloneliczby.pl/odejmowanie-w-zakresie-10/
https://szaloneliczby.pl/dodawanie-w-zakresie-10/
Dla dzieci młodszych:
https://szaloneliczby.pl/nauka-cyferek-od-1-do-6/
https://szaloneliczby.pl/wskaz-liczbe-na-owocach/
2. Wykonaj ćwiczenia z co najmniej 10 kart.
https://wordwall.net/pl/resource/1237203/wychowanie-fizyczne
3. Zachęcam do zabawy z dziećmi:
Tak? Czy Nie?
Jak się bawić?
Rodzic wybiera ze swojego otoczenia jakąś
rzecz/osobę dobrze znaną dziecku, ale nie mówi jej nazwy/imienia (może to być
ulubiona bajka, książka, przedmiot znajdujący się w pobliżu, przyjaciel
dziecka, ktoś z rodziny, ulubiona potrawa, itd.). Zadaniem dziecka jest
odgadnąć, co pomyślał rodzic. W tym celu dziecko zadaje serię pytań, na które
rodzic może odpowiedzieć tylko "tak" lub "nie". Gdy dziecko
odgadnie - grający zamieniają się rolami.
Warto zwrócić uwagę dziecku, by nie zadawało od razu pytań typu: Czy to jest
miś? Czy to jest telewizor? itd., tylko raczej wypytało najpierw o cechy tego
przedmiotu: Czy to jest większe niż książka? Czy jest twarde? Czy jest
jednokolorowe? itd.
Artysta od stóp?
Jak się bawić?
Bardzo ciekawym zajęciem jest... malowanie stopami. Aby łatwiej było wykonywać rysunek, dobrze jest przygotować większy arkusz papieru, który położy się na sztywnej podkładce lub na równej wykładzinie typu PCV (dobre będzie wszystko, oprócz dywanu). Do wykonania rysunku proponujemy kredki (nie mogą być za krótkie) albo farbki. Temat pracy - dowolny :)
Wesołej Zabawy!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.